کلوپ: اوزیل یک نارنجک است

سرمربی دورتموندمعتقد است که این انتقالی فوق العاده برای آرسنال بود و از اینکه باشگاه های لیگ برتری در تابستان برای خرید بازیکنان جدید 600 میلیون یورو هزینه کردند، ابراز تعجب کرد

یورگن کلوپ، سرمربی بوروسیا دورتموند، مسوت اوزیل، خرید جدید آرسنال را یک نارنجک توصیف کرد.

این ملی پوش آلمانی در آخرین روز بازار نقل و انتقالات از رئال به آرسنال رفت تا به گرانترین بازیکن تاریخ این باشگاه لندنی تبدل شود.

کلوپ معتقد است که این انتقالی فوق العاده برای آرسنال بود و از اینکه باشگاه های لیگ برتری در تابستان برای خرید بازیکنان جدید 600 میلیون یورو هزینه کردند، ابراز تعجب کرد.

او به بیلد گفت:" انتقال اوزیل شگفت انگیز است. این اتفاق معمولا رخ نمی دهد؛ یک انتقال 50 میلیون یورویی در روز آخر نقل و انتقالات.
مسوت یک نارنجک است. کسی می دانست که او فروخته خواهد شد. شاید رئال به پول نیاز داشت.

اما آنچه در فوتبال انگلیس رخ می دهد، دیوانه کننده است."

کلوپ همچنین انتقال 100 میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال را دیوانه کننده توصیف کرد و گفت:" اهمیتی ندارد که یک بازیکن چقدر می ارزد. مهم این است که اگر بازیکنی را می خواهید، سرانجام او را به دست بیاورید. این هزینه های دیوانه کننده است اما به هر حال در حیطه فوتبال انجام می شود.

پرس به هر قیمتی بیل را می خواست و اکنون برای او 100 میلیون یورو پرداخت. شاید گاهی اوقات او خودش هم نداند که با پول هایش چه می کند."